Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych

Za pomocą analizatora użycia witryn Internetowych możemy uzyskać takie wskaźniki jak obciążenie witryny, ogólny współczynnik konwersji, liczba odrzuconych żądań stron, czas spędzany na pojedynczej stronie.


Pozycjonowanie stron internetowych http://mateuszkozlowski.pl/, a kampania reklamowa


Tego rodzaju analizy pomagają w identyfikacji miejsc będących źródłem problemów, co z kolei ułatwia dobór odpowiednich priorytetów dla dalszych zadań testowych. Optymalizacja polega na praktycznym wykorzystaniu wyników uzyskanych podczas testów i ma na celu podniesienie współczynnika konwersji.


Jest to jednak coś więcej niż tylko poszukiwanie zwycięskich scenariuszy marketingowych. Optymalizacja rozpoczyna nowy cykl. Jednym z najcenniejszych produktów ubocznych naszych testów jest pozyskiwana wiedza o systemie.


W trakcie testów doskonalimy nasze plany dalszego rozwoju danej witryny lub kampanii. Zaczynamy coraz lepiej rozumieć zachowania i oczekiwania odbiorców, co z kolei umożliwia nam przygotowanie bardziej adekwatnych testów i dalsze doskonalenie systemu. Optymalizacja polega na ponownym włączeniu do procesu testowania i poprawiania witryny ludzkiej intuicji, która jest bardzo potrzebna podczas wyznaczania efektywnych kierunków dalszego rozwoju.


Coraz więcej marketingowców wykorzystuje testy do oceny skuteczności poszczególnych banerów reklamowych i kampanii typu płać za kliknięcie. Tego rodzaju działania to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Testowanie witryn dostarcza nam wiedzy, która powinna wpływać na wszystkie kolejne rozwiązania marketingowe; testy dają nam pewność, że odpowiedni użytkownicy w ogóle trafiają na naszą witrynę, zatem są one tylko wstępem do prac nad planowanym dialogiem z użytkownikiem.