Pozycjonowanie stron google

Pozycjonowanie stron google

Przedsiębiorstwa, które było stać na tego rodzaju narzędzia i niezwykle trudną do uzyskania wiedzę potrzebną do ich efektywnego stosowania, zyskiwały ogromną przewagę nad swoją konkurencją.


Pozycjonowanie stron google, a platformy

W ostatnich kilku latach możemy obserwować trzeci etap rozwoju technik analitycznych. Nowe rozwiązania w dużej mierze bazują na osiągnięciach drugiej fazy i są zgodne z powszechnym trendem odchodzenia od drogich, rozbudowanych i skomplikowanych narzędzi na rzecz łatwych w użyciu, darmowych programów, których potencjał szybko dogania możliwości produktów starszej generacji. Marketingowcy zainteresowani analizą witryn internetowych dysponują teraz bogatszym zbiorem narzędzi i precyzyjnie zdefiniowanymi procesami konwersji. Nowe techniki wykorzystują pozainternetowe źródła danych i eksperymenty wielowymiarowe, jeżeli nakreśla się na pozycjonowanie stron google http://mateuszkozlowski.pl/.


Za początek tego etapu można uznać udostępnienie usługi Google Analytics (być może jestem nieobiektywny), jednak zbiór dostępnych narzędzi szybko zaczął się rozrastać. Model darmowych usług firmy Google nie jest już niczym wyjątkowym - podobne rozwiązania mają w swojej ofercie także takie korporacje jak Microsoft czy Yahoo. Bodaj największą zmianą wynikającą z wprowadzenia tego nowego modelu jest to, ze niemal każdy może teraz podejmować próby przeprowadzania zaawansowanych analiz z wykorzystaniem ogólnodostępnej platformy do testów wielowymiarowych.


Mamy obecnie do czynienia nie tylko z lawinowym wzrostem liczby przedsiębiorstw korzystających z tego rodzaju produktów, ale też z istotnym zwiększaniem się liczby pracowników tych firm, którzy potrafią i są skłonni korzystać z tych narzędzi podczas podejmowania ważnych decyzji. Ludzie, gdy tylko dowiedzieli się o możliwości samodzielnego testowania i analizowania swoich witryn, zaczęli poznawać techniki implementowania tych rozwiązań we własnych firmach. W ramach trzeciego etapu rozwoju tego obszaru znajomość tych technik stale się rozszerza.


W trzeciej fazie większą wagę zaczęto przywiązywać do idei, koncepcji niż do narzędzi. Doceniono też kreatywność kosztem wiedzy eksperckiej. Istnienie łatwych do opanowania i wdrożenia narzędzi sprawia, że przewagę rynkową zyskują te przedsiębiorstwa, które wykazują więcej kreatywności podczas planowania strategii swoich kampanii internetowych. Właśnie dlatego w obecnych warunkach wygrywają firmy skłonne do wdrażania innowacyjnych technik marketingowych i konsekwentnego przeprowadzania testów.


W tym nowym modelu profesjonalne usługi nie sprowadzają się do prostych recept na podnoszenie przychodów poprzez stosowanie taktyki sprzedaży rozszerzonej.