Na podłodze sklejką antypoślizgową wodoodporną (dostępna także w wersji z kratownicą),natomiast burty koła do przyczep wykonane są z wysoko tłocznej blachy aluminiowo-cynkowej (ALU-CYNK)

Większe koła rowerowe zapewniają lepszą przyczepność roweru do podłoża, ale to mniejsze koła rowerowe mają lepszą dynamikę (szybciej można się na nich rozpędzić), są lżejsze i bardziej zwrotne. Jeżeli na drodze do pracy i innych miejsc, które najczęściej odwiedzasz na rowerze, nie ma licznych wybojów - i przebojów - na drodze, wybierz koła 26-calowe. Na podłodze sklejką antypoślizgową wodoodporną (dostępna także w wersji z kratownicą),natomiast burty koła do przyczep wykonane są z wysoko tłocznej blachy aluminiowo-cynkowej (ALU-CYNK). Jak dobrać koła do rodzaju roweru, aby zarówno jazda miejska, jak i turystyczna czy wyczynowa była satysfakcjonująca? Na koła systemowe dostajesz gwarancję od producenta, a jeżeli w nie naprawdę dobrze zainwestowałeś, możesz mieć pewność, że posłużą więcej niż jeden sezon. Im mniejszy nakład energii jest potrzebny do rozpędzenia się i utrzymywania prędkości, tym lepiej - koła 28 cali do roweru szosowego właśnie to zapewniają. Koła 29 cali do roweru MTB mają oczywiście największą średnicę obręczy (622 mm, w kołach 26 cali jest krótsza. Zdecydowanie prostszym wyborem są koła systemowe, których wytrzymałość i rodzaj można dobrać idealnie. Poprzez niewłaściwy dobór części), wybierz koła systemowe, których elementy zostały ściśle do siebie dopasowane. 60 mm), osiągają większą prędkość podczas podjazdów i zjazdów, mimo że to koła 26 cali pozwalają na dynamiczniejsze manewry dzięki lepszej zwrotności. Koła zintegrowane są odlewane z włókna węglowego lub aluminium. Każde z tych kół rowerowych jest przeznaczone do innego typu roweru, rozmiar koła rowerowego bowiem wpływa znacząco na jazdę, podobnie jak cechy opony rowerowej. Gotowe koła rowerowe, złożone przez jednego producenta, nazywamy kołami systemowymi. Koła szprychowe są lżejsze od kół zintegrowanych i łatwiejsze w naprawie. Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że rower trekkingowy jest ciężki ze względu na bagaże konieczne do przeżycia kilku dni w długiej trasie, lepiej wybrać lżejsze koła 26 cali. Jeżeli jednak droga nie jest usłana różami, a ponadto planujesz wyjazdy rekreacyjne poza miasto tym samym rowerem, kup koła rowerowe 28 cali do jazdy miejskiej. Jedynym ich plusem jest stawianie mniejszego oporu powietrzu, ale wobec ich awaryjności i ciężkości tradycyjne koła szprychowe są lepszym wyborem. “Kwadratura koła polityki” jest autorskim blogiem. Podczas jazdy na rowerze szosowym najważniejsza jest prędkość, dlatego najlepsze koła do roweru szosowego to koła 28 cali z wąską oponą, która charakteryzuje się małym oporem toczenia.