Czym jest AdWords?

Czym jest AdWords?

Google AdWords pod wieloma względami jest świetnym i bardzo pomocnym narzędziem reklamowym, w którym możemy stworzyć kampanie reklamowe i następnie je uruchomić. Wtedy nasza strona internetowa będzie widoczna jako link sponsorowany i znajdzie się na wysokiej pozycji. Otóż, kampania adwords http://sem-assistant.com/oferta/linki-sponsorowane/ ma sens pod warunkiem, że wiemy, jak ją optymalizować.


Dlaczego coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z AdWords?


AdWords może dać nam przewagę nad pozycjonowaniem strony internetowej. Wynika to z tego, że sami ustalamy wysokość stawki za kliknięcie. Od tego zależeć będzie, jak wysoko nasz link sponsorowany pojawi się w wynikach wyszukiwania Google. Jest to bardzo ważne, jeśli zależy nam na tworzeniu efektywnych oraz zyskownych w dłuższym terminie kampanii w ramach platformy Google AdWords. Firmy coraz chętniej decydują się na korzystanie z AdWords, gdyż na efekty nie musimy długo czekać. Jest to spora przewaga Google Adwords nad pozycjonowaniem strony WWW. Pozycjonowanie to proces bardzo czasochłonny oraz musimy długo czekać na pierwsze efekty. Wobec tego skorzystanie z Google AdWords ma sens.